måndag 19 januari 2009

Linn är snäll mot mig!

Jahaja, nu har ni vaknat där ute ! Det var ju roligt tycker jag, iallafall Linn tycker jag om för hennes kommentar var gullig! Men sedan finns det andra som är lite småtykna tycker jag,skulle jag svamla? Vad bedyder det förresten, jag tycker att det låter bättre med semla! Det där ordet förresten som jag skrev om häromdagen, överflödig, det låter som grädden på en semla som liksom flödar över. I såfall så är det ju inte något negativt, jag menar det där som jag sa att M kanske är överflödig ibland. Om hon är överflödig när hon är glad och trevlig så är det ju bra att hon flödar över kanske, hmmm, tänker jag rätt nu, eller spånar jag igen? Det är ju iallafall inte bra att flöda över om man är sur och grinig, eller......? Det är aldrig jag, neeeej, jag är alltid så glad och trevlig, särskilt när jag får morötter!! Igår var det en snäll mamma som åkte och köpte en hel påse med morötter baaara till mig, nja, dom andra kanske skulle få smaka liiite kanske. Man får väl dela med sig kanske så att dom inte blir sura på mig,mina polare. Nej nu knatar jag ut och ser efter om det finns några morötter kvar, morsning!

Inga kommentarer: