onsdag 25 juni 2008

Vykort ifrån Kroatien

Hej.Äntligen lite värme igen! Inatt har jag sovit ute med dom andra, inget regn, skönt. Anna och Erica har varit här nästan hela dagen och Ebba och Julle, ja alltså det är en kille som heter Julle och häromdagen så red han på Julle, Julle och Julle , ha ha, det var lite kul tycker jag! Kan det inte komma någon tjej som heter Calona oxå? Jag har iallafall fått vykort idag så det så! Nja, det var egentligen Kickan som fick det, men hon skulle hälsa till alla oss andra! Det kom ända ifrån Kroatien, hmm, undrar var det ligger någonstans? Det var ifrån Linn som varit på semester. Hmm igen,semester, vad är det för något? Här får man minsann jobba och jobba! Jag skall ta upp det med facket tror jag, finns det någon förening för hästar tro? Tur att Linn har kommit hem igen, jag tror att M behöver ha lite hjälp och Linn är ju väldigt duktig tycker jag! Nej nu är klockan mycket, det är en dag i morgon också, godnatt!

Inga kommentarer: