söndag 22 juni 2008

Dans runt Bolero!

Hej igen! Nu har det lugnat ner sig lite efter allt ståhej med midsommar osv. M hade inte satt upp någon majstång i hagen, det tyckte vi var lite slappt! Men det gick bra att dansa runt lite ändå, man får väl improvisera eller vad det heter. Vi ( jag och Tip- Top) dansade lite runt Bolero, det gick jättebra! Först ösregnade det så det var inte svårt att låtsas att vi var grodor som hoppade runt! Sedan blev det halv storm så att manen stog rakt rakt ut rufsade till sig och då sprang vi runt lite allihop, det var riktigt kul! Som tur var fick vi komma in och sova i stallet på natten för vi var ganska trötta efter allt dansande! Idag har det varit en massa Göteborgare här och ridit, tur för dom att det finns hästar här så att dom kan rida lite när dom är på sina sommarställen. Nej nu är jag lite trött, jag tror att jag måste gå och lägga mig, godnatt!

Inga kommentarer: