måndag 30 juni 2008

Nästan som en sockerbit!

Gnägg nu är jag här! Får passa på nu för M står och bakar , då får jag vara ifred, annars så skall hon lägga sig i allting! Idag har jag varit på promenad med Maggan ni vet, Emelies granne. Det gick väldigt bra, lite trav blev det också! Annars så har det varit lite lugnare idag, det är ju Måndag, fast Linn har varit här så för " vissa" inte så smala ponnys var det inte semester! Linn , Emelie och Ellen var ute och motionerade Kickan, Murphy och Valle. Det var bra! Sedan var det någon som hämtade Linn på eftermiddagen som jag inte kände igen, men det var visst storebror hörde jag. Han såg ju lite gullig ut, jag kikade genom fönstret och jag tyckte precis att han sa att han ville börja rida, men jag kanske hörde fel, förresten så undrar jag om han skulle våga ? Dom är så kaxiga dom där killarna, kör moppar och bilar med en massa hästkrafter, jag är ju bara en stackars hästkraft! Men inte vilken som helst förståss! Jag är både snabbast och snyggast i det här stallet om jag får säga det själv och jag är ju inte så blygsam av mig! Nej nu får jag tona ner mig för nu kommer M. Vi kanske hörs imorgon.

Inga kommentarer: