torsdag 26 juni 2008

Hoppstopp?

Hej, nu passar jag på att tjöta lite för M sitter vid symaskinen och knypplar eller nåt´sånt.och då är det lugnt och skönt. Idag har här varit en massa folk och ridit , Emelie hade med sig halva sin bekantskapskrets så det blev fullt på den lilla ridbanan. Men det var trevligt , jag gillar när det är lite fart omkring mig!Vi fick hoppa lite idag men M blev lite bekymrad över att jag inte ville skutta över dom små hindren, men man är ju inte purung längre även om man gärna vill tro det. Jag har aldrig stannat på ett hinder sen jag kom hit men nu är det kanske färdighoppat för min del, jag får sova på saken och känna efter lite. Linn var här idag, det var roligt tycker jag, då blir det ingen rast och vila för hon håller igång hela tiden, men som sagt det är ju min melodi så det är bara kul, fast idag var det dom små ´tjockisarna´som hon satte fart på och det behöver dom! Nu är det fotboll på tv jag måste kolla lite, hej så länge!

Inga kommentarer: