tisdag 17 juni 2008

Åka karusell

Gnägg, nu var det längesedan! M håller på att måla inne i huset och hon vill inte släppa in mig för att jag stökar till säger hon, skitprat säger jag! Nu sitter jag här iallafall, idag har här varit mycket aktivitet men inte för mig, jag har varit ledig. Det har mest varit småhästarnas dag ,det har varit såna där små människor här på läger och sånt, mycket saft och bullar och pyssel ! Imorgon blir det lugnare för då skall M åka till Liseberg med barnen, varför det? Här är det ju full karusell! Emelie åkte karusell på Jack idag hörde jag, hon red barbacka och han började åka runt så där som grejerna på Liseberg gör så Emelie hamnade runt halsen på honom, det lät kul! Jim var ute och sprang själv i skogen en stund också, för det var någon som åkte karusell på honom oxå! Jag säger då det, haha, åka till Liseberg!! Hej så länge.

Inga kommentarer: