lördag 28 juni 2008

Amerikaner i flock!

Nu är jag här igen. Idag har jag varit ute på promenad igen. Dom pratade lite mysko dom som red, det var en hel flock med stora och små människor ! M sa att det var sån där amerikanska, vad det nu är för något! Det är tredje gången den här veckan som det låter så där. Jag fattar ingenting men M babblar och låter jättekonstig! Linn var med och hjälpte till och det var tur för det var ingen som kunde så värst mycket! Den damen som satt på min rygg hon ville ha med sig handväskan på ridturen men M tyckte att den kunde stanna kvar hemma. Ja ja, det gick ju ganska bra till slut, vi är ju så coola vi hästar som jobbar här, vi hetsar inte upp oss så mycket, sen får dom prata sån där amerikanska eller vad dom vill! Nej nu är det dags att gå och lägga sig, jag känner mig alldeles matt, det har varit mycket idag, goodnight, oj sa jag det, det var ju sån där utrikiska!

Inga kommentarer: