söndag 29 juni 2008

Hönshjärnor.nej,häst, var det

Hej svejs, nu har Anton hjälpt mig att få igång den här mojängen, detta är inget för höns, ursäkta hästhjärnor menar jag! Idag har det varit en fullspikad dag, är inte söndag en vilodag? Inte här iallafall! Nåja, man får kanske vila imorgon. Jag har iallafall varit ute på en tur idag med Tip-Top, vi har kul ihop och vill springa ungefär lika mycket! Jag är nog snabbast tror jag! Anna har hoppat med den där krukan Jack, fast idag hoppade han riktigt bra, det kanske kan bli något av den grabben om han får träna lite till. Men jag förstår inte vad det är som är så farligt så fort han kommer ut på tävling? Tror han att hindren skall äta upp honom om han hoppar över? Nej, jag fattar ingenting, men det är ju en han, om ni tjejer förstår vad jag menar, ni har väl sett hur ynkliga " dom " blir när dom blir lite förkylda, det har jag sett på tv, ha, ha ! Alla hästarna har jobbat idag utom Kickan och Murphy men om Linn kommer imorgon så ligger dom risigt till! Nu skall jag se på finalen i fotbolls em , om jag får för M vill säga, hon tycker inte att jag skall vara uppe för länge, fnys, säger jag då!

Inga kommentarer: