söndag 8 juni 2008

Världen är liten ibland!

Hej. Nu har jag inte skrivit på några dagar för här har varit full snurr på allt möjligt! I Fredags var Jack och Tip-Top på hopptävling i Uddevalla. Anna och Emelie red. Jag kan inte förstå varför dom envisas med att ta med den där krukan Jack! Han får ju stora skälvan när han kommer in på banan och får se dom där ynkliga hindren! Det är tur att Anna är så duktig och tålmodig, men nu undrar jag om hon inte är lite trött på honom.Tänk om jag hade fått vara med istället, då skulle ni få se på annat! Jag hade vunnit varenda klass jag hade ställt upp i för jag är supersnabb! Hmm, det var jag iallafall förr, och så är jag ju inte en ponny heller, tänkte inte på det. Men Tip- Top hon kan hoppa hon fast hon egentligen är en sån där dressyrsak, hon är faktiskt min bästa kompis så det så. Hon kom precis utanför placering och det var duktigt tycker jag! Emelie red bra! Igår var jag ute på tur med Bolero Tip-Top och Jim. Det var några "tjejer" som red, hon som red på Jim undrade förvånat om det var samma Jim som hon hade haft som favvo ponny i Uddevalla när hon var yngre och tänk att det var det! Så glad hon blev! Nej nu har jag tjatat för mycket, nu får det räcka, Hej så länge!

Inga kommentarer: