tisdag 3 april 2012

Dressyr och ...... hoppning.

Tjingeling! Hittat lite gamla bilder igen!  Tävling på Ork för några år sedan, knoppad man o fina inför dressyrstarten!  Idag är vi lediga. Det skulle egentligen ha kommit ett gäng och ridit ut med mig och ett par kusar till, men det blev ändrade planer så det blir en annan dag istället. Den som väntar.......... Imorgon ska Jim ut en sväng, det vet jag. M ska hjälpa Jennie lite med Junior. Det blir nog lite longering o annat. Kylan håller i sig och gräset stannar av med växtligheten tyvärr. det är bara för M att fixa hit lite mer såndär torr fjolårsmat men det får duga så länge!
Men titta här! Det är ju jag som hoppar. Hmm, jag ser väl inte helt övertygad ut, om jag ska eller inte säger M. Öronen åt varsitt håll och något vilt i blicken! Jaja, man gör så gott man kan, alla kan inte vara superbra på hoppning! Jag tycker att M ska ta lite mer bilder på mig när jag hoppar för det finns inte så många. Haha säger M, vi får väl se först om du vågar dig över!!!

Inga kommentarer: