fredag 30 september 2011

Mys i sommarvärme!

Hej. Lite mysbilder ifrån hagen! Valle ser ut att må hur fint som helst i sommarvärmen! Billy är en väldans social typ! Så fort som någon kommer in eller går förbi hagen så kommer han knallande och ska prata eller sticka huvet under någons armhåla. har aldrig sett på maken till sällskaplig häst! Annat är det med mig, jag är en gammal gubbstrutt säger M. Hmmm, det var inte särskilt snällt sagt! Men faktum är att ibland så ber jag faktiskt folk att flyga och fara! Jag VILL INTE bli fångad i grimman och följa med ut ibland! Men bara ibland som tur är. Fråga Ingmarie! När jag är på DET humöret så är det lika bra att ni tar med en STOR hink med något gott i som jag kan stoppa ner huvet i!  Idag har Murphy varit ute en sväng med David, han blev borstad och pysslad med och såg MYCKET nöjd ut! Imorgon så är det min tur för då kommer Åsa och en hel flock människor till!

Inga kommentarer: