lördag 10 september 2011

Ett gött gäng!

Hej. Ett gött gäng på väg tillbaks till stallet! Jag var oxå med men jag syns inte på bilden, vi var så många att alla inte fick plats. Alla var jätteduktiga som vanligt, det var bara Whitney som flippade ur lite! Hon flög över ett hinder utan att det var meningen liksom och Sara fick bara snällt följa med. Den där lilla ponnyn har lite för mycket energi ibland men då sitter M upp en stund och tar ner henne på jorden igen. Idag fick jag mig en riktig genonkörare på ridbanan med Ing-Marie på ryggen. Jag fick jobba på bra ska ni veta! Hon var iallafall riktigt nöjd med mig! Lite häpen bara när hon fick höra min ålder, fnys säger jag då, jag är en pålle i mina bästa år! Som vanligt med andra ord! Just nu så är Jill och hennes kompis ute med Whitney och Julle, de behöver ha motion i massor! M har fixat staket till Billyboy som dyker upp i morgon. Bäst att säga till de andra kusarna att vi ska vara snälla mot honom, annars blir nog M sur på oss. Morsning.

Inga kommentarer: