torsdag 15 september 2011

Leka med vatten är kul!!!

Tjena! En skön och slapp dag i hagen !  Gissa vad! Det har blivit mycket vatten i en liten håla i min hage. vet ni vad man kan göra då ????? Man kan plaska jättemycket med hoven i det så att det skvätter som bara den!!! Roligt, roligt! När M gick förbi vår hage idag så höll jag på att plaska för fullt. Igår sa jag att jag känner mig som 17 typ, nänä, sa M , idag måste du ha känt dig som ungefär 5 ! Okej då, det gjorde jag faktiskt, men det är himla kul att ha barnasinnet i behåll!!! Tänk att M tanten höll faktiskt med mig! Nästa gång som hon gick förbi oss så glodde vi allihop på hagen bredvid. Hmmm, sa M, vad är det nu som ni stirrar på???? Aha, det var en stor älg som hade parkerat intill hagen som verkade vara väldigt intresserad av oss ! Han undrade nog vad vi var förnågra filurer!

Inga kommentarer: