söndag 25 september 2011

En låång dag !

Hallåj! Detta blev en lååång dag, massor med människor, stora och små har varit väldigt sugna på att rida idag! Eva och Mona kom ända ifrån Uddevalla för att Eva ville äntligen få en tur på sin älskade Murphy! Alla vi fyrbenta har jobbat på som bara den, Billy får vänta bara till Jenni kommer. Hon fyller 20 så vi gnäggar ett 4-faldigt leve för henne! Gnägg,gnägg,gnägg och hurra!!!! Jonna och Emma har varit här hela dagen och hjälpt till med hästarna, de är så jätteduktiga! Jag,Whitney, Jim, Gido och Murphy har tränat lite på banan med hoppning och lite av varje. Jag såg en hiskelig grön gubbe på marken mitt framför mina hovar. Det blev en riktig tvärnit så att jag inte skulle springa på den stackaren! Det gillade INTE min ryttare kan jag säga, inte M heller för den delen!

Inga kommentarer: