onsdag 28 september 2011

Jag är sååå duktig!

Godkväll. Idag har jag varit jätteduktig sa Ingmarie! Lite farliga saker på ridbanan men med en sån ryttare så håller jag mig på mattan! Galopp från skritt är en baggis när man är så ungdomlig som jag!! Fast jag kräver  " min ryttare" . Väntar på det där sommarvädret som skulle komma, imorgon kanske???  Förresten så undrar Johanna och Kristina lite om Billy. Vad han är för häst och om han hoppar bra? Jag frågade M och hon vet inte så mycket om honom. Ett oskrivet blad liksom, trots att han inte är någon ungdom, ja jämfört med mig så är han ju bara " barnet" förstås! Det skulle vara roligt att veta vad han gjort tidigare i sitt liv. Vi vet faktiskt inte hur eller om han hoppar, vi får helt enkelt ta reda på det! Hmmm, säger M, han kan ju iallafall inte vara sämre än dig på att hoppa och då duger det väl antar jag! Vi vet att han har hoppat något lite iallafall.

Inga kommentarer: