måndag 24 januari 2011

Väldigt väluppfostrad!

Goddag. Nu är det sådär halt och läbbigt igen. Igår fick vi vara ute jättelänge på kvällen och det var skithalt på asfalten! Jag halkade flera gånger. M får se till att ta in oss lite tidigare så att vi inte drätter omkull, det är minsann inte så kul!! Undrar hur Danne bär sig åt, han halkar nästan inte alls när han är ute med sina små ryttare och knatar runt. Det är väl för han är så liten och lätt kan jag tro. varför ska alla rida på Danne??? Det är gulliga Danne hit och dit, pyssel och borstning och gulligull! Jag då??? Men Danne är ju en tuff och framåt liten pålle säger M. Du vill ju ha en "tjejhäst" att gömma dig bakom så fort det är något som verkar farligt, du är en riktig mespotta säger hon! Det var det värsta jag har hört säger jag då!!! Jag tycker bara att damerna ska gå först, det har jag fått lära mig. Haha säger M, det hittar du bara på när det är något som du tycker är läbbigt, så det så! Nehej då, så är det inte alls, jag är bara väluppfostrad!

Inga kommentarer: