måndag 17 januari 2011

Det är kul med bus!!

Hej. Åh vilken tur att det blev några plusgrader så att den värsta isen försvann! Igår fick jag och Tippen stå inne hela dagen för att det var så halt. Inte kul! Jag var så busig när jag kom ut så att M undrade om en gammal gubbhäst som jag verkligen ska gå på bakbenen och sparka bakut framför näsan på henne! Jaaaa, tänk för att det ska man!! Var det något som Calona lärde mig så var det att ALLTID ha barnasinnet inom räckhåll, så det så och hööööör sen!!! Man är inte äldre än man känner sig, det sa alltid C och jag känner mig som sjutton.........gubbar! Jag lurades lite igår, jag är inte alls 25 år utan jag blir faktiskt 26 i år, rena UNGDOMEN!!! Jag kommer att vara full i BUS så länge jag lever om jag får bestämma själv och det ska jag minsann försöka att göra!

Inga kommentarer: