lördag 15 januari 2011

Jag är en krutgubbe!

Tjena, tjena! Bäst att skriva lite så att folk inte tror att jag är en slappis. Det har kommit en fasligt massa snö igen, störtkul att springa runt i! Det var så kul förra helgen att springa i snön så jag satte iväg utan att jag fick för M. Tippen hakade på och sen så stack vi bara! HAHAHA vad roligt det var! Hon som satt på min rygg bara "försvann" liksom i en snödriva. Det var ju inte riktigt meningen men hon satt lite " löst" liksom. Tur att det är mjukt i snön! M säger att en gammal gubbe som jag inte ska hålla på sådär och toka sig. Vadå gubbe!!?? 25 bast är väl ingenting att tjafsa om. Det finns hur mycket krut som helst i den här kroppen, så det så!! Hoppas att det snart kommer någon mer som vill ut och lattja med mig igen! Danne har varit ute och promenerat idag med en liten kille på ryggen. Dom fick gå där det är plogat för annars hade Danne försvunnit i snön!

Inga kommentarer: