söndag 30 januari 2011

Jag vill ha VÅR !!!!

Hejsan! Åh vad solen värmer skönt idag! Synd att inte isen försvinner, om inte den hade varit så envis så hade jag varit ute och galopperat i full fart nu! Det är inte kul när M säger att jag inte får gå ut på promenad för att det är för halt på vägarna! Usch och fy! M säger att det är därför som jag är så sur och grinig på Tippen i hagen. Jaaa det kanske det är, för jag tycker INTE om när jag inte får komma ut och springa runt i skogen som en tok, så det så! Då måste jag jaga Tippen i hagen lite istället, det är väl inte så svårt att förstå,M ??? Igår fick Danne och Murphy iallafall gå ut med ett par tjejer. Det är för att de är så små och lätta och går så försiktigt. De håller inte på och tokar sig som du gör säger M. Vänta bara säger jag då, snart är det min tur, bara den där isen försvinner. Då ska ni få se på Hoppalång Bolero!

Inga kommentarer: