onsdag 12 januari 2011

Nu går jag vidare!

Hejsan. Idag är det den sista dagen som jag knallar runt här. Jag har löst enkelbiljett till det där stället där gräset alltid är grönt och solen alltid skiner. Jag är trött i min kropp och maten smakar mig inte längre. Jag knyckte M´s enris i stallfönstret när jag var ute och luftade mig lite och det smakade faktiskt riktigt gott! Mitt ungdomliga sinne är det inte något fel på, neeejdå! Det är bara min gamla kropp som liksom inte hänger med huvudet om ni förstår vad jag menar. M har allt sett att jag inte gör så många knop längre och idag fick jag säga till på skarpen, jag gick helt enkelt inte med till hagen utan stannade halvvägs så att hon fick gå tillbaka igen och jag äter inte några sockerbitar heller längre, det är mitt sätt att säga att nu är jag klar att gå vidare. Så är det, men deppa inte ihop för detta mina vänner. Jag tror att jag träffar mina gamla polare därborta, Kickan, Jack, Canton, Ludde och dom andra, det ser jag fram emot! Tro nu inte att jag försvinner helt, nej, jag kommer att hålla ett öga på er därnere och säkert skickar jag någon hälsning ibland! Morsning och godbye alla mina gulliga människovänner! Jag ska fråga Bolero om han vill sköta bloggningen framöver. Sköt om er!!!

Inga kommentarer: