söndag 27 september 2009

Tävlingsdags igen!

Goddag! Nu har M tvingat in mig att skriva mitt i middagen! Okay då, dagens rapport. Idag har det varit tävling på Orust ridklubb , Jim, Beata, Whitney och Linn har varit med och hoppat. I 70 klassen fick båda rosetter för felfri ritt trots att Whitney var i flera bommar och skramlade! Jim var ju inte heltaggad precis, snarare lite halvseg! Sedan var det dags för 80 cm, Linn och whitney spottade upp sig och seglade över med god marginal! Snyggt jobbat! Jim och Bea, tja vad skall man säga? Jim sa iallafall att, voffor gör di på detta viset??? Jag är för gammal för sånt´ häringa spektakel! Nu vill jag bli pensionär på heltid och gå i hagen och drömma om fornstora dagar när jag var ung fräsch och vacker och hoppade som en gud!!!!! Jaja, gammal och gammal, han är ju bara 25 vettja!! När JAG var 25, då ni, det säger jag bara!!! Haha, jag hade hoppat över dom där fjutthindren lätt som en plätt, men fick jag ens följa med eller??? Nehej, inte då, disk, dikrum, diskut.... diskrkriminerad tror jag!!!!! Tja, jag har väl oxå fornstora dagar att drömma om, så det så!! Fast gamla gubbar skall hålla sig hemma tycker jag!!! Godbye!

Inga kommentarer: