tisdag 8 september 2009

Mycket bus !!

Tjenixen! Vi har varit busiga, haha! Igår kväll när M skulle hämta oss i hagen så var inte Tippen där, bara jag och Bolero, för vi hade rivit ner staketet lite så att vi kunde gå ut och äta lite på den andra sidan men det var bara Tippen som vågade. Jag skall vänta lite för jag har hört att M skall göra en sprillans ny hage till oss och där finns det MASSOR med grönt gräs!! Mer bus, i morse när L skulle släppa ut oss så var inte Bolero i sin box, nej för han hade gått in i skogen bakom stallet och gömt sig så att L fick gå runt och leta, FNISS !! M sa att det var tur för honom att han inte hade länsat äppelträdet för då!! Vadå ??? Då hade vi bara skyllt på älgen! Förresten så har jag hört att det har öppnat en hästtvättinrättning, det låter ju väldigt bra! Ryktning, svanstvätt, klippning, oljning av hovar för en tjuga, det låter ju tippen, nej toppen skulle det ju vara! Det är visst Linn som har börjat jobba med det, måste säga till M att hon skall beställa tid åt mig! Hej svejs, nu skall jag gå ut och hitta på mera hyss!

Inga kommentarer: