lördag 19 september 2009

Race i backen!!!

Hej igen! Vilken dag, strålande väder och ett härligt race i galopp backen med Tip-Top! Min ryttare tyckte att jag kändes sååååå stark och fräsch! Jaaa, vad väntar dom sig??? Att jag skall falla ihop eller??? Jag är ju faktiskt bara trettiotvå och ett halvt, det är väl inte så farligt!! Nej då, än håller kärringen för lite busgalopp i backarna! M var så vänlig och spikade på mig ett par skor idag så nu är det bara att köra på ! Imorgon skall jag tydligen ut med Jack en sväng på morgonen, tja vi får väl se om han hänger med! Bolero och Julle var oxå ute på en tur men den där Bollen är ju bara sååå mesig och vågar inte gå om det ser det minsta farligt ut, jag säger bara " grabbar alltså "
Nu är det hög tid att anmäla sig om man vill vara med på hopptävling, Jim och Whitney skall iallafall åka. Slut för idag!

Inga kommentarer: