torsdag 10 september 2009

Sommar igen !

Hej hej. Vilket sommarväder det har blivit! Riktigt skönt, jag har faktiskt sovit ute inatt och det var bara lite kyligt frampå nattkröken men vad gör väl det när solen lyser hela dagen! Igår var jag på en tur med Whitney och en av mina stammisar, det var samma visa igen, M hoppade på och av och plockade såna där läbbiga gula saker igen! Som tur var så hittade hon ett äppelträd oxå, vi fick varsitt äpple Whitney och jag, gott gott! Whitney var förresten med på ridklubben igår kväll med Linn på ryggen. Det var hoppning och det såg riktigt bra ut sa M ! Alla hästar fick nya hagar igår, gissa om det var populärt??? Julle höll visst på att få fnatt när han fick se allt gräs sa Linn. Nu kommer han väl att bli fyrkantig! Jack är lite bättre i sitt ben men riktigt bra är det inte, han och whit har inte fått ny hage förresten för dom är så rultiga så att hälften hade räckt! Nej, nu måste jag gå och vila mig för imorgon bitti kommer det en familj som vill rida och då skall jag vara med, godnatt!

Inga kommentarer: