måndag 5 oktober 2009

Nu är jag här igen!

Nej, jag har inte trillat av pinnen! Det är bara det att den där M har jobbat så mycket den sista tiden så hon har inte haft tid att släppa in mig. Men snälla någon! Det finns väl fler folk i det där huset som kan öppna dörren, men dom kanske är lite rädda för mig för jag är ju såååå stor och jag ser ju bara såååå farlig ut! Förresten så har det inte varit så mycket att skriva om för jag har inte fått gå med på promenad på länge så nu tycker jag faktiskt att det vore på tiden att det kommer någon och tar med mig ut på en sväng! Igår fick Julle och Whitney jobba för oss allihop och det kan dom behöva för dom ser högdräktiga ut båda två!!! Jack har inte blivit bättre så han skall få åka till veterinären snart, han rör sig som en gammal knarrig gubbe och det skall han inte göra , ung som han är, M är riktigt bekymrad. Vi får vänta och se vad som händer. Nu går jag och lägger mig, godnatt!

Inga kommentarer: