lördag 24 oktober 2009

En trevig dag!

Hejhej. Nu är jag här igen. Det verkar som om den där hösten har kommit, M envisas med att lägga täcke på mig och vad tycker vi om det??? Isch och fy! Jag försöker att bita henne så gott det går men hon är snabb som en vessla och viftar undan mina anfallande gaddar, ha, en vacker dag så nyper jag nog till henne! Men antagligen så är det kanske bra att jag har täcke när det regnar och är kallt för jag har ju inte sådär jättemycket hull på benen, det har man inte i min aktningsvärda ålder! Annat är det med Julle, whitney och dom andra rultorna, där gungar det ordentligt runt deras lekamen! Här har varit många och ridit idag, jag har varit på promenad med Tip-Top och det var väldigt trevligt! Jack har oxå fått komma ut och lufta sig lite, han har inte fått besked om sitt framtida öde än men han ser för tillfället inte allt för krasslig ut, han var pigg och glad och tyckte det var skönt att få röra på sig lite! Han tyckte väldigt mycket om att bli borstad framför allt och jag tror att det kommer någon och pysslar med honom imorgon också. Jag vill oxå bli pysslad med! Just det, det kommer någon till mig med kom jag just på! Hej så länge!

Inga kommentarer: