onsdag 7 oktober 2009

Bönhörd, Yes !!

Goddag. Någon hörde min bön, jag har varit ute och härjat med min stammis och Tip-Top. M fick oxå följa med, hon sa att jag och Tippen är av samma skrot och korn??? Vad menade hon med det egentligen? Om det är något bra så får det väl gå an, annars så kan hon vara ett skrotkorn själv! Nu gick Valle och Murphy förbi utanför fönstret med Linn och Lotta. Tjejerna hade med sig en överraskning! Det var tre jättefina , typ tavlor med alla Lövåshästarna på som dom hade målat, jättefint var det! Jag skall fråga M om inte jag kan få ha dom på väggen i min box för jag tycker att det är lite kalt på väggarna. Det får jag säkert inte, hon säger nog att jag bara smutsar ner dom den morrhoppan! Nej, nu har jag inte tid med det här längre, morsning!

Inga kommentarer: