lördag 10 oktober 2009

En solig stollig dag !

Hej. Idag har här varit fart och fläkt ! Alla hästar har jobbat hela dagen! Det var en långtur till gruvorna i det fina vädret men jag fick inte följa med! Som tur var så kom Amanda och Rebecca och tog med mig och Peter på en härlig sväng i solskenet! Det var en väldigt massa grabbar här och red idag, både stora, mittemellan och ganska små! Dom minsta fick Danne bära på och det tyckte han var kul som vanligt! Vi var väldigt pigga på att springa fort idag, M undrade vad som flugit i oss!!?? Vadå? Jag har ju sagt att det är buskul att galoppera fort och det tyckte alla andra idag oxå!!! Inte så konstigt alls, en av ryttarna satt och skrattade nästan hela tiden för Bolero var alldeles stollig! Där ser ni, vi ser till att ryttarna oxå har kul så det så!! Usch vad mycket klockan har blivit, nu kommer M och säger att jag måste gå och lägga mig, okej då, godnatt!

Inga kommentarer: