fredag 28 november 2008

Äntligen lite morötter!!!

Morsning. Nu är jag här bland katter och annat smått och gott! Huset är fullt av människor i olika storlekar och bara killar ! Vad kommer det sig? Tur att jag kommer in ibland och håller M sällskap! Idag har det varit väldigt lugnt och skönt, M har jobbat hela dagen på något dagis eller vad det var för något? Igår däremot så var det jag som skötte affärerna! Först var jag ute en sväng med A - L som är en av mina stammisar. På eftermiddagen var det dags igen, då kom Rebecca med en kompis och tog ut mig och Bolero i mörkret. Det var lite kul tyckte jag, Bolero vet jag inte vad han tyckte, han är lite Hmmm, ängslig av sig, jag tror att han såg spöken lite överallt! Det är iallafall skönt att det är fredag, köket är i full gång och morötterna har kommit, Yesssss !!!

Inga kommentarer: