söndag 9 november 2008

Sitta inne och fika??!!??

Hej igen ! Idag har det varit blandad kompott. Dom människorna som har lite koll på väder och sån´t var här och red på förmiddagen, då var det ett väldigt behagligt väder. Sedan var det dom som hade noll koll, då kan ni gissa när dom kom! Just det, ut i ösregn och snålblåst, regnkläder på och ett gott humör så funkar det oxå! Sedan fanns det dom som föredrog att sitta inne i stugvärmen med lite kaffe och något gott till, ( Linn hade visst bakat goda muffins ) M bland annat! Ja men hon hade visst varit ute och motionerat den där Jack en stund före fikat säger hon här, ok då. Maja och Linn var ihärdiga trots vädret och fick fart på både Julle och några till, det var hurtigt! Jag fick gå ute i rusket hela dagen utan täcke på, men det var bra säger M för då blev jag ren och fin, i går hade jag rullat mig i lera så att jag var jättesmutsig, men det är skönt tycker jag att riktigt få skita ner sig ibland. Man måste väl inte alltid vara fin???? Nej nu är jag lite trött, godnatt!

Inga kommentarer: