måndag 24 november 2008

Praotjejer ifrån Götet !

Hej,nu är jag här igen. Jag har varit lite upptagen några dagar med lite av varje. Förresten så är det alltid upptaget här och ibland så orkar jag inte fösa bort den som har ockuperat platsen. Här är det lugnt och skönt för det mesta nu när M far iväg och jobbar på annat håll ibland. Då är det ju tur att lilla jag finns och tar hand om allting ! Denna veckan har jag fått hjälp av två duktiga praotjejer ifrån Göteborg. Ja ni hörde rätt, ända ifrån Götet ! Vi har skött om saker och ting idag, jag har varit ledig och skrotat i hagen men vissa andra kusar har fått jobba lite. Det har blivit lite kallt om öronen men jag har tagit på mig vinterpälsen så jag fryser inte, det blir värre när snöblasket kommer, då får jag väl krypa i täcket kanske. Hej så länge !

Inga kommentarer: