fredag 14 november 2008

Morötter på g... till mig !!! Mmmm

Hej hej, här var det fullt hus ikväll, men man är väl inte sämre än att man knör sig fram med framhovarna! Idag har jag varit ledig hela dagen, Whitney, Jack och Julle har skött jobbet med några tjejer. Annat var det igår, då försvann M hela dagen, hon skulle till Göteborg eller nåt´. JAG fick ta hand om precis allting hela dagen!!! Det började tidigt på förmiddagen, då kom A-L och hämtade mig i hagen och så fick jag ta med henne ut en sväng. Tillbaka till hagen några timmar, sedan var det dags igen! A och R kom och hämtade oss i hagen och sedan var det full fart igen i mörkret, men då fick jag iallafall sällskap av Bolero, det var ganska bra för jag tycker att det är lite kusligt i mörkret! Vilken tur för M att hon har mig så att hon kan sticka iväg så där en hel dag och att jag sköter saker och ting alldeles själv, visst är jag duktig !!!! Jag tror att jag kommer att få lite x-tra belöning snart, jag hörde att M har beställt en jättestor säck med x-tra goda morötter! Det låter väääldigt bra tycker jag !! Hej så länge!

Inga kommentarer: