lördag 13 december 2008

Mail ända ifrån Thailand!!!

Hejsan. Nu var det längesedan. Här är knappt en människa och rider nuförtiden ! Hallå!!! Var håller ni hus??? Nu har jag fått mail ända ifrån Thailand och där undrar dom varför jag inte har skrivit på länge! Ska det vara så ?? Skall det verkligen vara så, att dom skall undra i Thailand ??? Jaaa, tydligen skall det! Hmmm, är det ingen här i Svedala som bryr sig om mig?? Nähä, då får jag väl flytta till Thailand eller nåt , där är förresten Beata nu tror jag, hon skulle nog gilla om jag lullade omkring på stränderna där med elefanterna! Här hemma händer det ju nada! Jag kanske följer med M till gymet en dag, där var det en massa söta tjejer och killar som sprang runt och sjöng och skrålade julsånger. Det lät lite kul!! Nåja, det är ju iallafall fredag och det finns morötter kvar! Nu får jag gå och lägga mig för imorgon blir det fart här, då skall mina kompisar på tomtehoppning. Goodbye och god Lucia. Gnägg!

Inga kommentarer: