tisdag 23 december 2008

GOD JUL på er !!

Oj ! Nu var det visst länge sedan jag skrev. Men nu händer det ju lite här iallafall så att det finns något att berätta! Jag har jobbat lite idag med Bolero, faktiskt jobbade jag lite för några dagar sedan oxå. Linn har varit här och gjort fint i stallet, riktigt julfint!! Det är bara Tip-Top som sträcker ut sin långa hals och käkar upp en del, fy skäms!! M sätter upp lite nytt där det fattas som tur är. Jack har varit ute på en tur idag, han har fått nya fina skor, Peter var här och skodde Julle också så nu är dom fit for fight igen! Det har varit ett väldans skönt väder idag, sol hela dagen! Det var två cowboysare som red förbi hagen tidigare, tjusiga hästar hade dom! I morgon blir vi nog lediga allihop tror jag för då är det julafton säger M, vad är det för något skumt som händer då, det var visst något om en gubbe med luva och skägg, kommer han till stallet oxå tro ?? Jaja, jag får väl vänta och se imorgon vad som händer. Hej så länge och GOD JUL allihop därute !

Inga kommentarer: