onsdag 16 oktober 2013

Stolt svansföring!

Hej hopp! Javisst blev det lite jobb idag! Här kommer Lara, Irma och Sandra ridande över ängarna på Whitney, Julle och mig!
Efter en härlig liten skogstur så blev det mer seriös träning på banan. Tjejerna var verkligen duktiga och det var roligt att vara med!
Tycker ni inte att det här är en väldigt fin bild på mig och Sandra??!!! Ett sånt underbart härligt väder det varit idag!
Det blev faktiskt en runda till för mig idag. Här tillsammans med Jim och två glada och ridsugna tjejer! En härlig tur till och jag var minsann superpigg!
Men titta vem som svänger så stolt på svansen mitt i centrala Göteborg! Först går han oxå, och inte ser han det minsta rädd ut!!!! Det är ju Junio..... f´låt, Zebbe, med "sin" polisryttare på ryggen! Huvaligen..... det där hade jag ALDRIG vågat! Måste va en riktig tuffing den där Zeb!

Inga kommentarer: