onsdag 30 oktober 2013

En härlig dag!!!!!!

Hej hopp, en Valle i galopp! Mer i luften än på marken idag! Ella och Sonja tog det tack och lov lite lugnare med Julle och Danne! Jonna hade händerna fulla med busValle!
Ella och Sonja igen i ett strålande fint väder!
Fanny är på väg ut en sväng med Gido. Linnea på Murphy följer med och Ella o Johanna assisterar!
Lisa, Sara, Astrid och Annie gör sig redo för en sväng med oss. Ser ni mig där bakom Julle??? En härlig tur var det!
Jonna följde med en gång till med Valle. Han behövde verkligen få röra på benen och få ur sig lite " galenskaper" !
Emilia och en annan Jonna tog med sig Murphy och Gido ut. Mamma följde med och hjälpte till...... men det kanske inte behövdes?!
När man är så liten och söt som Danne så kan man förstå att tjejerna flockas runt honom! Han blev väldigt fin!
Nä, vet ni vad sa Lisa!!!! Är det ingen som vill pyssla lite med mig fast jag bara är en liten katt! Jooodå sa Johanna, det var mysigt sa Lisa!
Snyggt uppställda för fotografering! Jonna på Whitney, Ella o Julle, Johanna o jag, Linnea på Jim. Snyggt! Särskilt jag!! Ser ni hur jag tittar in i kameran med spetsade öron?!
Jag är minsann oxå ganska söt sa Valle! Titta så många tjejer som sköter om mig!!!! Jätteglada är de oxå!
Valle fick verkligen motion idag! Sara, Lisa och Annie tog med honom ut på en riktig långpromenad! Tack för det sa han! Det var skoj!
Sista gänget ut för idag! Alma, Lova och Johanna på hästarna. Ella och Linnea följde med. Gido var jättepigg idag och passade på att bocka lite i galoppen över ängarna! Tack för en jättehärlig dag alla tjejer säger vi kusar! Det är så mysigt att bli så ompysslade som vi blir när ni är här!!!!!


Inga kommentarer: