torsdag 24 oktober 2013

Snickelisnack säger jag!

Hejsan! Titta vad gulliga vi är, f.d. Junior, numera Zeb! Det är från förra sommaren tror jag. Idag är det ett härligt solsken ute och friska ljumma vindar, gott med andra ord!
Det här ser oxå gott ut! M påstod att inte min matkrubba gick att få renare!!!!!! Vilket dösnack!!!!! SER du inte vad skitig den är sa jag till henne????!!! Nu tar du fram diskborsten meddetsamma och skurar den ordentligt annars matvägrar jag!!! Det gjorde hon, hihihihih! Vilken pli jag har på tanten!
Ni kan tro att vi frossar på äpplen! Inte vilka somhelst, supergoda Aroma och det finns massor av dem! Älgarna är här och försöker äta upp dem men trädet är så högt så att de inte når upp! DET tycker M och vi kusar är kalasbra!
Däruppe högst upp hänger de bra och väntar på att bli uppätna av........... ja inte älgarna iaf!!!!
Hittade ett gammalt kort på M och hennes första egna häst som hette Zorina. Här med sitt första föl som hette Zolitaire, väldigt gullig tycker jag!
Året efter fick hon detta föl som hette Zelma och det var visst ett riktigt busfrö!!!!

Inga kommentarer: