torsdag 31 oktober 2013

Ännu en härlig dag!

Hej igen! Ännu en dag full av härliga ryttartjejer! Här ska Astrid och Ella ut en sväng!
Nu är det Gido och Murphys tur att röra på benen lite medan Danne blir ompysslad.
Jajamän! Jag fick vara med idag igen! Här har jag varit ute med Anthony på ryggen. Astrid, Julle, Jonna och Whitney fick följa med! En skojjig tur och pigg som tusan var jag! Kändes nästan som Anthony satt lite löst en stund, hihi!
Emelie och Moa red ut på Jim och Julle. Det ser mysigt ut!
Fanny bestämde sig för att åka vagn med Valle idag och det tyckte hon var riktigt kul! Louise hänger med på Murphy. Emma och Jonna fixar till Valle.
Slutjobbat för idag! Louise, Ebba och Frida tar hästarna till hagen.
Visst gör jag mig väldigt bra på bild, och Astrid oxå! Ser ni hur vi riktigt sugs in i kameran och .....ler!!????? Hmmm..........iaf Astrid.........ler alltså! Tusen tack för idag alla, ni är superduktiga!!!!!!

Inga kommentarer: