måndag 30 juli 2012

Mycket idag!!!!!!

Här har vi två tjejer som ska ut på en ridtur med Danne och Gido. Jag hörde att det gick jättebra och länge var de ute oxå, vad kul! Duktiga flickor!
Klara tränar galopp med Julle utan stigbyglar. Det är väldigt bra för sits och balans! Heja på Klara!
Apropå sits...... jag var ute med två tjejer som bor i Ohio i USA, ja Julle var oxå med. Lotta och Hannah, mor o dotter. De har ett stall som heter Shafer Arabians och de tävlar i något som heter Saddle seat. Tyckte jag hörde att dottern Hannah var väldigt framgångsrik! Det låter kul, får nog kolla upp lite mer om det! Hon ska skicka lite länkar till oss! Spännande!
Här är jag på ridbanan med Carina och Elina som tränade på riktigt bra, min och Julles sista tur för dagen. Nu blir det inget bloggande på några dagar för M ska ha lite semester och jag blir inte insläppt av någon annan. Hmmmmmmmm! Här kommer att vara lite olika människor varje dag för att pyssla om oss kusar och annat. Jennie Tapper håller i all ridning på Torsdag,Fredag denna vecka samt Måndag o Tisdag nästa vecka. hennes telnr är:0730935888 ifall det är någon som blir akut ridsugen!!! Vi hörs!Just D, veterinär Lisa har varit här och tittat på Whitneys sår som såg jättefint ut! Lite vila till så är hon fit for fight igen! Härligt!


Inga kommentarer: