tisdag 24 juli 2012

Borde heta Muppen!

Ser ni vad fint jag går när Åsa red på mig idag! Jag blev ordentligt genomriden och det kändes gott i hela kroppen! Det gäller att hålla igång när man kommit upp i min aktningsvärda ålder så att man inte går och stelnar till! Linn jobbar på bra med Jim som ju är precis lika gammal..... äh,ung som jag!
Här har vi en liten Alva som ska på picnic ut i skogen med Gido. Bäst att mamma och pappa följer med!
Lite mamma,dotterridning är alltid trevligt! Här har vi Dina och Madeleine som är här för första gången. De fick med sig Murphy och Jim ut på en skön tur! Ni har väl hört att M brukar kalla Murphy för Muppen ibland. Gissa om hon gnäggade gott när hon tittade i hans registreringsbevis häromdagen! Murphys mamma heter........Muppi! Mormor hette......Puppi! Mormorsfar hette....Puppe! Det var faktiskt lite roligt! Han borde heta Muppen tycker jag!
Nu får jag vila mig lite för imorgon kl 5 på morgonen så ska jag åka till Skara och fixa till det där såret som jag har. Det ska bli skönt tycker nog Whitney!
Här är jag igen med Olivia på ryggen och det ser väl snyggt ut!?! Linn rider Julle som går med bootsen på och det funkar jättebra!





En Linn till här idag tillsammans med sin kompis Emelie var på ridbanan och tränade lite. Olivia och Linn från Frankrike på väg ut med Valle.

Inga kommentarer: