torsdag 26 juli 2012

Roger, gårdagens hjälte!!!!

Goddag igen. jag ska väl inte klaga över värmen, det är värre med de där infernaliska insekterna som jagar oss! Igår så fick Roger rädda oss ifrån dem när M var i Skara med Whitney! Tack Roger för att du tog med oss till stallet!!!! Du får en egen stjärna på himlen av mig!  Idag har det varit två lugna turer mest i skogen för där är det svalt och skönt! Här är det Linus med moster Vanja, Madeleine och Dina som är ute på en tur. Lisa kör Valle som oxå fick följa med.
Hördudu lilla fågelunge, vad gör du här framför mina stora hovar??? Jag håller på att lära mig flyga förstår du väl! Ok, men bäst att du håller dig ifrån vägen kompis!
Sista turen för idag. Carina,Elina,Sonja och Vera på väg in i skogen. Härligt!
Nu går småkusarna tillbaks till hagen och tjejerna hjälper till. Whitney går i sin sjukhage och skrotar. Lite tråkigt tycker hon men snart............ så är hon tillbaks hos sina polare igen! Imorgon så är det några som ska vara med på kalaset i Henån, jag får nog va kvar hemma. Tack Lisa för hjälpen idag säger vi!


Inga kommentarer: