onsdag 8 augusti 2012

Nu e jag här igen!

Hejsan hoppsan! Nu är M hemma igen och jag smet in fort som kattsingen! Det här var en konstig kuse....... är det världens största gunghäst tro????
Här har Julle kommit in i stallet efter en sväng på ridbanan. En del hade tur idag och slapp att bli jätteblöta!
Till och med lite solsken, då är det bäst att passa på!
Näää, sa jag till Ebba och Mia, jag vet inte om jag är så sugen på att gå med ut för det ösregnar ju heeeela tiden! Ok då, vi kommer tillbaks imorgon men vi stannar och borstar o pysslar istället då. Det låter himla härligt!
Julia och Selma lyckades pricka in ett ganska hyfsat väder och tog med sig Julle och Jim ut en stund. Tack alla ni som varit här och hjälpt till med oss kusar i veckan när M har varit ledig! Jennie o Lillan, Lisa, Ebba, Mia, Anthony,Simon,Anton,Henrik,Sofia.....................

Inga kommentarer: