tisdag 28 augusti 2012

Vart tog alla vägen?

Men hallå, vart tog alla människor vägen??? Aha, det finns något som heter skola och jobb! Jaja, för min del så började just min semester! Bara lite ströjobb då och då. Fast egentligen så är jag pensionär, men det verkar lite tråkigt! Måste nog fortsätta jobba lite ibland! Tro det eller ej, men vi har börjat så smått med att skaffa oss lite tjockare päls inför den kommande kallare årstiden. Här har Julle o jag krupit under täcket en stund. Jim har roat sig med att krypa under staketet och käkat gräset som är utanför, mums mums, sa han! Biggan fick släppa in honom när han käkat klart för då skulle han plötsligt gå in på "rätt" ställe. M fick fixa lite ström så att han inte smiter igen. Jag vill absolut inte gå utanför staketet, det är så bra innanför, så det så! Ett litet tips för ikväll!!!!!!! M säger att det är ett intressant program på TV ikväll kl 21, i ettan. En man som heter Buck Brannaman visar hur han tränar hästar som antagligen är av det lite "vildare" slaget. Inte riktigt lika coola som oss med andra ord! Titta på det om ni har tid!
Humhum, nu är visst Jim ute ur hagen igen! Får säga till M att hon fixar strömmen ordentligt!!!!!

Inga kommentarer: