söndag 26 augusti 2012

Hoppla, vad många ryttare!

Liten glad tjej på väg ut med Danne! Mamma,pappa och lillebror får oxå följa med.
Här har vi två nya ryttare, mor och dotter på tur med Murphy och Julle. Det gick jättefint!
Två nya tjejer till. Nellie och Amanda provar på att rida en sväng. Gido och Murphy passade bra!
Hördu Julle, är inte M lite gnällig idag??!! Joo, det tycker jag. Johanna och Kristina tog med mig och Julle till ridbanan och vi hoppade lite. Hoppa och Hoppa säger M, du vågar ju knappt gå över ett par bommar som är lagom höga för Danne, din mes! Jajaja, bommarna låg lite konstigt idag tycker jag, inte riktigt som de brukar. Vilken tur att Johanna var så envis och lirkade mig över till slut, M höll på att få tokfnatt på mig! Bra jobbat tjejer!
Whitney var verkligen piggelin idag! Danne hängde på en stund och det gick undan värre!
Men kolla vem som är här!!! Madde och Josefine! Madde red Whitney för en massa år sedan, när Whit var tre år och några år framåt. Madde tävlade en del, och hade med Whitney på ridlektioner på ORK. Det var härliga tider! Jag var faktiskt oxå med på hopptävling ett par gånger och det var buskul! Jättekul att träffa "gamla" Lövåsryttare igen!





Inga kommentarer: