fredag 26 augusti 2011

Lite positivt trots allt.

Hej igen. Jag var tvungen att skriva lite till! Vi börjar närma oss varandra, busarna och jag! Nu ska jag vara lite positiv! Vi har varit ganska många hästar här på Lövås. Som någon sa i sin blogg faktiskt 12 st som mest. Om M ska ha hästar så ska hon inte bara förvara oss utan hon ska verkligen ha tid för var och en av oss. Så jag har sagt till henne att jag tycker att 6-7 stycken hade varit lagom. Hmmm, sa hon då, undrar om du inte har rätt. Då får det bli så att det liksom blir en naturlig avgång. Vem som lämnar oss först vet vi ingenting om. Nu har Calona, Jack och Tippen lämnat oss inom en ganska kort tid tyvärr. Nu är vi 8 st kvar. Detta betyder att Jim som hade tänkt att åka hem till sin egentliga ägare kan få vara kvar om det fungerar  att gå tillsammans med mig. Det verkar som om det funkar! Det betyder att det är några människor som blir väldigt glada att Jim kommer att vara kvar på Lövås! Inget ont som inte har något gott med sig! Vi saknar Tippen lik förbaskat!

Inga kommentarer: