lördag 20 augusti 2011

Idag är det Holländska som gäller.

Jamen äntligen så fick man följa med! Fattas bara annat, jag som är sååå bra, är född att bära ryttare på min rygg, bara BÄST ! Humhum, sa Tippen, vad stor i korken du har blivit då! Jag då, skulle inte jag oxå vara bra eller?? Det finns fler än du som är bra på att bära på människor, bara så du vet! Det är inte hälsosamt att vara så stor i orden! Stor i orden och liten på jorden kan man säga. Okej då, jag kanske inte ska vara så kaxig, då kanske jag blir illa omtyckt av er andra och det skulle ju inte va så kul! Nä, just det sa Tippen, vi gillar dig ändå, du behöver inte försöka glänsa över alla andra. Vi är lika bra allihop för det säger M, men vi är väldigt olika, och det är kul, ingen är den andra lik, men lika bra!!! Idag har Julia haft med sig sina vänner från Holland, och moster. Jim, Julle Tippen och jag har haft en härlig tur med dem!!! Varmt och skönt är det oxå!

Inga kommentarer: