söndag 1 januari 2012

Lite trötta idag ?????

Nu var det ett nytt år! Hmm, de verkar vara lite slöa inne i huset idag, t.o.m. katterna ser det ut som! Jag undrar vad de sysslade med igår egentligen?? Huset fullt med människor. Stora, mellan och lite mindre. Väldans många grabbar, och väldigt trevligt verkade de ha!!! Anton och Antony var ute och matade oss jättesent. M tyckte att det var bra att vi hade lite att sysselsätta oss med när fyrverkerierna brakade loss vid midnatt. Det kan ni skriva upp att det gjorde!!! Hela himlen blev upplyst av raketer! Nu har jag ju blivit ett år äldre oxå, hmm, få se nu............ är det 17 tro???? Nänä säger M, nu får du allt lägga på en tia! Hoppsan! Är jag sååå gammal REDAN?? Äh, jag säger som Calona: ju fler år man lägger till dess bättre, en del blir bara bättre med åren och man är ju inte äldre än man känner sig, alltså är jag nog egentligen 17 !!!!!!

Inga kommentarer: