onsdag 29 september 2010

Jag , en " pojkväns" häst.

Godkväll. Jag kommer in en stund och tjötar lite men sedan ska jag ut i det sköna vädret igen! Idag har min stammis Agneta varit här, men vet ni vad??? Hon har börjat rida på Tip-Top istället för mig!!! Hmmm....... vad ska man säga om detta?? Duger jag inte nu längre, eller är jag inte tillräckligt snabb? Man kan ju undra alltså! M säger att jag är redo för hedersuppdraget att bära på tjejernas pojkvänner som är med och ska rida ibland. Jaha, tja kanske det, jag hade ju en sådan på ryggen häromdagen och han var såååååå nöjd, så det så! Jag är så stabil och trygg säger M, okej, man blir väl det på äldre dar kanske, till och med jag, gnägg, gnägg! Nej, bäst att knalla ut till gräset igen så att inte Bolero och Tippen käkar upp allt, morsning!

Inga kommentarer: