lördag 4 september 2010

Hade jag bara varit LITE yngre!!

Hej igen. Idag har jag varit ute med Julle och Whitney på en härlig tur i solskenet! Jag hade M på ryggen, hon tyckte att jag var lite småseg, ja, för jag ville mycket hellre gå med Bolero och Tippen till hagen! Maja och Beata var här och red ner till havet, det lät roligt! M har fått helfnatt i stallet, nu skurar hon väggar och tak och målar så att det bara visslar om det! Det är bra tycker jag, rent och fräscht inför den långa vintern. Jag hörde förresten att det var en tjej som har lärt sig rida här som vann en hopptävling på ridklubben igår! Det var väldans duktigt tycker vi och säger grattis, vi har ju haft henne på våra ryggar allihop här, njaa, kanske inte Danne, eller? Lite synd är det allt att jag har gått och blivit LITE till åren, annars skulle jag minsann ha varit med och fajtats om rosetterna!!!!! Hej svejs så länge!

Inga kommentarer: