måndag 6 september 2010

Hej då Peter!

Hej. Nu är jag här. Igår när jag kom in från hagen så kunde jag inte komma in för M hade åkt till jobbet, men det går väl lika bra idag! Igår var det så mycket människor här och red så man fick nästan inte plats i stallet, kusar överallt! Som tur var så var Lisen och Emma här så M fick lite hjälp med att hålla iordning på tömmarna. Magda och lillgrabben var ute och körde med Valle. Maja och Beata red barbenta till havet och Lisen och Emma trimmade Whitney och Jim på ridbanan. Sedan var det en hel flock till som red åt höger och vänster. Till och med jag fick komma ut en sväng, Hanna och Josefin turades om att motionera mig på ängarna, det var kul!!! Peter har förresten åkt hem till sig, han behöver opereras på ett onämnbart ställe, jag hoppas att han blir bra och att han får fortsätta att leva ett skönt hästliv, han har ju oxå kommit upp i en aktningsvärd ålder och förtjänar att ha det bra på ålderns höst. Det var iallafall trevligt att lära känna honom, han är lika snäll och cool som jag! Nej, nu har jag inte tid att sitta här och svamla längre, gräset väntar, måste passa på att äta innan det vissnar!

Inga kommentarer: